Особисті телефонні бесіди працівників і ПДВ: пояснює ДФС

11 Травня 2017 (0)
Аа Аа

Якщо платник ПДВ не може підтвердити виробничий характер телефонних переговорів або якщо телефонні переговори проводилися працівниками в особистих цілях, то такий платник ПДВ зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання.

Відповідні зобов’язання нараховуються згідно з пунктом 198.5 статті 198 Податкового кодексу України. При цьому при отриманні від працівника платника податків компенсації вартості послуг зв’язку додаткового об’єкта оподаткування ПДВ не виникає.

Таке роз’яснення фіскали надали, відповідаючи на питання стосовно відображення у податковому обліку з ПДВ операції з відшкодування працівниками платника вартості особистих розмов по телефону (роз’яснення міститься в ЗІР, підкатегорія 101.04).

Нагадуємо, згідно з пунктом 198.5 статті 198 ПК України платник зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 01 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту) у разі, якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися в неоподатковуваних операціях або не в господарській діяльності платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 ПК України).

Докладні пояснення з цього питання від експертів TaxLink читайте за посиланням.

Також читайте: Як заповнюється оновлена декларація з ПДВ?

Попередня стаття Наступна стаття