Туреччина вводить податок на цифрові послуги за ставкою 7, 5 %

26 Грудня 2019
Аа Аа

Для оподаткування податком на цифрові послуги у Туреччині компанія повинна мати дохід в Туреччині у розмірі 20 млн. турецьких лір (приблизно 3,125 млн. євро) та консолідований дохід групи у розмірі 750 млн євро або більше. Обидві умови повинні одночасно дотримуватись для застосування цього податку.

Ставка податку становить 7, 5 % від валового доходу від турецького продажу. Крім того, президент Туреччини уповноважений знизити ставку до ставки 1 % або збільшити її в два рази.

Сфера застосування податку на цифрові послуги

Ці послуги будуть включати:

  • послуги онлайн-реклами (в тому числі послуги з контролю за рекламою та вимірювання ефективності; послуги, пов’язані із переданням та управлінням даними користувача; технічні послуги, пов’язані із наданням реклами);

  • продаж аудіо-, відео- або будь-якого цифрового контенту через цифрове середовище, яке дозволяє прослуховувати, переглядати або відтворювати такий контент у цифровому середовищі, записувати або використовувати його в електронних носіях.

Новий податок також поширюється на надання послуг у цифровому середовищі, що дозволяє взаємодіяти один з одним ( включаючи послуги для забезпечення або полегшення продажу товарів та послуг серед користувачів) і посередницькі послуги, що виконуються у цифровому середовищі по відношенню до вищезгаданих послуг.

Згідно з новим законом існують також виключення. Це, зокрема:

  • послуги, на які поширюється «казначейське мито», що сплачується відповідно до Закону про телеграму і телефонію;

  • послуги, оподатковані спеціальним податком на зв’язок;

  • послуги, надані в межах банківського права;

  • продаж продукції, створеної в науково-дослідницьких центрах;

  • платіжні послуги в межах статті 12 Закону про платіжні та розрахункові системи, платіжні послуги і установи електронних грошей.

Застосування турецького податку на цифрові послуги

Згідно з новим законом, податок на цифрові послуги застосовуватиметься з 01 квітня 2020 року. Податковий період податку на цифрові послуги - місячний.

Платники податків та особи, відповідальні за утримання податку на цифрові послуги, декларують та сплачують такі податки турецьким податковим органам в останній день наступного місяця.

Вплив на великі транскордонні підприємства

Великі транснаціональні компанії, ймовірно, дотримуватимуться закону, оскільки закон уповноважує Міністерство фінансів Туреччини попереджувати компанії про те, що якщо вони не зареєструються платниками податку на цифрові послуги, Міністерство може звернутися до Турецького відомства з інформаційних технологій та зв'язку з метою заборони електронної діяльність компанії.

Зрозуміло, що податок на цифрові послуги застосовуватиметься до таких компаній, як Google, Facebook, Twitter та Netflix.

Якщо постачальник послуг не має постійного місця перебування або постійного представництва в Туреччині, податок на цифрові послуги повинні сплатити сторони які виступають посередниками для постачальника послуг.

 

За матеріалами https://mnetax.com/turkey-enacts-7-5-percent-digital-service-tax-37161

 

Попередня стаття Наступна стаття
comments powered by HyperComments

Останні новини: